10 raons per a Federar-te

1. Federar-te és fer solidaritat interna i força externa entre tots per dinamitzar, comunicar, consolidar i convèncer per aconseguir millores en el desenvolupament de la nostra activitat.
  2. Formant part de la Federació disposes de canals directes amb les administracions per a defensar els teus interessos i disposar dels seus serveis.
  3. Perquè hem signat convenis amb altres organitzacions i tens accés a serveis, ofertes i descomptes en cursos de formació, entitats bancàries, serveis… (consultar)
  4. Perquè tens accés prioritari i descomptes per participar en el calendari de fires que s’organitzen al llarg de l’any.
  5. Federant-te pots informar-te de l’actualitat comercial, de subvencions, ajudes, formació mitjançant el nostre web corporatiu i les eines de comunicació que anirem desenvolupant en el temps.
  6. Fas força per comunicar als consumidors que els comerciants del seu entorn saben el que venen, tenen tota la informació sobre els productes i ofereixen un tracte personalitzat i especialitzat. Les avantatges del comerç de proximitat.
  7. La Federació t’ofereix un servei d’assessorament en accions comercials i d’empresa.
  8. Treballem pel progrés del poble i d’aquesta manera de l’atracció de més clients, en la creació i l’existència d’un teixit empresarial i comercial, sòlid atractiu pels clients i capaç de satisfer les necessitats dels consumidors generant noves il·lusions i expectatives.
  9. Som un òrgan consultiu per part de les administracions locals en la presa de decisions de caràcter municipal, econòmic.
  10. I representem als Federats en els actes i reunions amb empreses i institucions que es realitzen a la nostra vila.