IV PREMIS D’EMPRENEDORIA @elmasnou_jove2016

Fins al 8 de juliol, es poden presentar projectes per optar a la quarta edició de la convocatòria @elmasnou_jove 2016. Aquests premis pretenen incentivar el foment de l’esperit emprenedor entre el jovent de la vila i l’aparició de noves iniciatives empresarials que siguin viables tècnicament i econòmicament.

Els premis estableixen una única categoria de participació: el Premi Emprenedor o Emprenedora Jove 2016, dotat amb un import econòmic de 6.000 euros, que s’haurà de destinar al projecte empresarial. Els emprenedors i emprenedores participants han de ser nascuts a partir de l’1 de gener de 1981 (inclòs), han de ser els principals impulsors del projecte empresarial i han de tenir almenys un 50 % de participació de l´empresa. A més, no han de tenir el projecte empresarial en marxa o no han d’haver-lo posat en marxa abans de l’1 de gener de 2016, entre d’altres requisits que es poden consultar a les bases. Els projectes que optin als premis s’hauran de presentar a l’OAC.

Please enter your comment!