Qui som?

La Federació del Comerç, la Indústria i el Turisme del Masnou, va néixer i es va constituir a l´abril de l´any 2000, va ser una iniciativa comú de les sis associacions de comerciants que en aquella època estaven en funcionament al nostre poble, previ acord de les Assemblees Generals respectives, amb la finalitat de portar a terme el Pla de Dinamització Comercial, signat amb l´Ajuntament del Masnou i la Generalitat de Catalunya. Està formada per una Junta Directiva, de 8 membres.

La Federació del Comerç es una entitat sense ànim de lucre i totalment apolítica, i el seu objectiu principal és la promoció, l´ajuda, l´assessorament, la defensa dels interessos i en conjunt qualsevol altra activitat encaminada a la millora dels comerciants, els industrials i els professionals de la nostra població.

Una de les nostres finalitats és, ajudar a trobar-se i relacionar-se entre sí a tots els associats de la Federació per afavorir iniciatives conjuntes i que siguin factor d´unió entre tots. Recollir les propostes i les inquietuds dels socis, proposar actuacions i posar els mitjans adequats perquè aquestes siguin eficaces.

Col·laborar amb l´Ajuntament i la Generalitat a través del Pla de Dinamització Comercial en els plans i projectes de millora de serveis públics com ara el de la Senyalització Comercial, per tal d´assolir una progressiva millora del municipi en general, així com de potenciar i millorar l´oferta al consumidor, realitzant per a tal fi, fires, com la ja popular Fira Comercial i Gastronòmica, que se celebra l´últim diumenge de maig. També es proposen i realitzen ponències, xerrades, promocions, i tota mena de campanyes tant externes com internes pels nostres associats, etc. També tenim a la disposició de tots els socis que hi ha dins de les zones blaves del poble, tiquets d´aparcament gratuït pels seus clients, totes aquestes, entre d´altres activitats, estan encaminades a aconseguir que el nostre comerç i la nostra indústria donin vida i il·lusió a la nostra població.

L´interès i objectiu final, per tant, és obtenir beneficis i millores pel nostres associats, així com per la promoció del Masnou per a poder crear una ret bàsica segura i amb l´objecte d´anar millorant les estructures urbanes que ens permetin millorar els serveis en favor de una bona oferta comercial en benefici de tota la població del Masnou.