Una tardor amb novetats

Des de la Federació del comerç, la indústria i el turisme del Masnou volem donar-vos la benvinguda de les vacances i aprofitar per a explicar-vos les accions programades per tal de promocionar el comerç local durant els mesos de setembre a desembre. Aquest semestre tenim importants novetats per a reforçar el teixit comercial de proximitat i comptem amb la vostra col·laboració per a difondre-les.

Fires de Tardor i Nadal
Estem preparant la Fira de Tardor i la de Nadal. La primera es celebrarà el 29 d’octubre a l’Avinguda Joan XXIII. Per tal de dur-la a terme estem realitzant les inscripcions i ens agradaria comptar amb la presència del vostre negoci. Podeu escriure´ns a aquest correu info@federaciodelmasnou.com o bé consultar-nos via telefònica (640 29 13 97 / 93 555 52 03).
També estem treballant per tal d’integrar novetats a la Fira de Nadal, que es celebrarà durant els dies 8, 9 i 10 de desembre, per i donar-li un caire més nadalenc. Aviat us informarem de les novetats.

PORTAL D’OFERTES DE LA FEDERACIÓ

Estem treballant en una nova eina amb l’objectiu d’ajudar-vos a vendre els vostres serveis i productes. En unes setmanes presentarem el portal d’ofertes de la federació. Un espai a internet on podreu publicar les vostres ofertes: un 10% de descompte, un 2×1, un 50%, una promoció…
Una eina senzilla i bàsica que no obligarà a comprar per internet, tan sols informarà de les ofertes per generar tràfic comercial.
Per tal que la població hi arribi i visiti aquest portal farem una campanya de comunicació per difondre des dels vostres punts de venda el portal amb cartells i flyers.
111a7f3a-8585-4342-8f15-e4ba8c418224
CAMPANYA A FAVOR DEL COMERÇ DE PROXIMITAT
Aviat realitzarem una campanya per a conscienciar de l’avantatge de comprar al poble, és a dir dels avantatges del comerç de proximitat, com veureu a la imatge, l’eslògan serà “Si t’agrada comprar a casa, queda’t al poble” fent referència a l’habit cada dia més gran de comprar per internet. Contraposant els avantatges que té comprar en proximitat.
La campanya comptarà amb cartells i flyers i suport audiovisual que tindrà difusió al cinema La Calandria.
campanyashopping
Estem treballant en una campanya per a proporcionar material publicitari de cara al Black Friday, un costum anglosaxona que cada cop té més repercussió en el nostre mercat.
eb99c589-3f48-4295-9c02-b74c5c25754f
La tercera setmana de setembre assistirem a una jornada organitzada per la Diputació de Barcelona per tal de veure quins ajuts i subvencions ens proposen. Amb tota aquesta informació restarem a la vostra disposició per tal d’ajudar-vos en aquest aspecte.
92fbf459-e3af-4746-9ec0-338bda19dc42

Sense comentaris