Carta de la nova Junta

Benvolguts federats/des,

Com sabreu, el passat 15 de Febrer es van convocar eleccions a la Federació del Comerç, la Indústria i el Turisme del Masnou, donant lloc així a una nova Junta.

En primer lloc voldríem presentar-nos: som un grup de 8 comerciants amb llarga trajectòria al Masnou que vam decidir presentar una candidatura amb ganes, idees i empenta, conscients de que els nous temps que corren, amb la proliferació de grans superfícies i les ventes online de les grans marques, fan més necessària que mai una Federació de Comerç forta, capaç de protegir, defensar, promocionar i dinamitzar el Comerç Local al Masnou com es mereix.

El nou equip està format per:

• President: Oriol Carvajal (Bon Àrea)
  • Vicepresident: Enric Espinosa (El Rebost dels Sentits)
  • Tresorera: Carme Fernández (La Gioconda)
  • Secretària: Mª Carmen Carreño (La Gioconda)
  • Vocal: Carles Cruz (Oligràfic Impressors)
  • Vocal: Raul Cid (Centpeus)
  • Vocal: Josep Sabaté (Instal·lacions Escofet – Sabaté)
  • Vocal: Jesús Gómez (Bar Restaurant Canoeva)

Per aquesta nova etapa que comença, hem dividit els nostres objectius en 3 punts principals:

1. Millorar els avantatges de ser federat
  2. Treballar activament per aconseguir que els masnovins i masnovines es quedin a comprar al Masnou
  3. Atraure visitants forans que tot i que ja ens coneixen i ens visiten sovint, especialment a l’estiu, no es mouen més enllà de la platja o zones molt localitzades.

Estem convençuts que comença una nova etapa per al comerç del Masnou, és per això que la nostra primera decisió ha estat donar una imatge més fresca i moderna a la Federació, creant una marca corporativa, que marqui un abans i un després. És un plaer per a nosaltres presentar-vos el nou Logotip i informar-vos que, des d’avui, la Federació del Comerç, la Indústria i el Turisme del Masnou, serà coneguda comercialment com a “El Masnou Comerç”.
El nostre següent pas serà organitzar una sèrie de trobades amb federats per sectors o zones, on podrem explicar-vos de primera mà els nostres objectius amb més detall i on podreu expressar-nos les vostres idees, suggeriments, necessitats i demés, que creieu oportuns.

Volem una federació propera i sobretot, útil per al federat.

Per tot plegat i sobre tot per seguir confiant en nosaltres, us donem les gràcies i restem sempre a la vostra disposició al c/ Itàlia 50 i als telèfons 93 555 52 03 i al 640 29 13 97
Oriol Carvajal
President
Atentament,

Please enter your comment!